Zwroty

Pobierz protokół zwrotu towaru.

Czy można zwrócić zakupione produkty?

Tak. W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki lub jej osobistego odbioru możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny.

Czy można zwrócić część zakupów?

Tak. Jeśli zakupiłeś kilka produktów, możesz zwrócić wszystkie lub wybrane z nich.

Czy można wymienić zakupione produkty na inne?

Aby wymienić produkty na inne dokonaj ich zwrotu oraz ponownie zrealizuj zakup w naszym sklepie DAJAR.pl.
Jeśli wymiana ma związek z wadą produktu - skorzystaj z możliwości reklamacji.

W jaki sposób dokonać zwrotu?

1. Możesz pobrać i wypełnić protokół zwrotu towaru / odstąpienia od umowy.
2. Wypełniony formularz wyślij do nas pocztą elektroniczną na adres [email protected] oraz wydrukuj go i włóż do paczki.
3. Solidnie zapakuj zwracane produkty.
4. Wyślij do nas paczkę ze zwracanymi produktami na adres DAJAR Sp. z o. o., ul. Różana 9, 75-220 Koszalin. Pamiętaj, że przesyłkę nadajesz na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

Kiedy otrzymam zwrot za odesłane produkty?

Twoją płatność za zwrócone produkty przekażemy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odbioru Twojej przesyłki.
Gdy zwracasz zamówienie w całości, zwrócimy również koszt jego dostawy, poniesiony przez Ciebie przy zakupie, do wysokości najtańszej zwykłej przesyłki jaką oferujemy w naszym sklepie.
Wartość zwrotu możemy pomniejszyć z tytułu odszkodowania za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy, nie wynikającego ze zwykłego zarządu.
Zwrot łącznej kwoty otrzymasz przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, w jakiej dokonałeś zakupu (np. przelew / karta / bon towarowy i in.), chyba że zwrot w takiej formie nie jest możliwy.
Nie zwracamy kosztów transportu jakie poniosłeś odsyłając do nas zakupiony towar.